Info Lowongan Kerja Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 Terbaru

Info Lowongan Kerja Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 untuk SMA SMK D3 S1 di Bank, CPNS, BUMN dari blog Info Pekerjaan sudah diupdate untuk daftar lowongan pekerjaan Di Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 terbaru untuk semua tingkat posisi dan kriteria kelulusan yang di butuhkan oleh penerima lamaran kerja maupun oleh para pelamar kerja itu sendiri.

Lowongan Kerja Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 Terbaru Di Bidang Akutansi, Administrasi, Marketing, Seni/Media/Komunikasi, Pelayanan, Ilmu Pengetahuan, Komputer/IT, Teknik, Manufaktur, Bangunan/Konstruksi, Hotel/Restoran, Pendidikan, Kesehatan, Umum, Jurnalis dan masih banyak lagi yang belum di sebutkan. Info Lowongan Kerja berikut khusus admin kumpulkan dalam wadah atau kategori ini dengan tujuan memudahkan sahabat untuk menemukan lowongan kerja di Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014.

Untuk Lowongan Kerja Di Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 sebagian banyak sudah admin update, sebagian lagi menyusul karena admin harus mengupdate juga lowongan kerja di daerah - daerah lain. Jadi mohon bisa dimaklumi.
Beberapa Lowongan Kerja Terbaru Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 yang sudah admin persiapkan dapat anda lihat selengkapnya di bawah ini :
» Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014

Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014

Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 Kami akan selalu membantu anda untuk mencari Info Lowongan Kerja Terbaru yang ingin anda semua dapatkan.Untuk pekerjaan di perusahaan yang anda inginkan maupun pengalaman yang sudah anda miliki selama ini. Beriku ini Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 selengkapnya.

MITRA SURYA ERATAMA PACKAGING, PT

We are an established offset printing & corrugated company, with a wide range of packaging product, made of duplex carton box and corrugated carton box.
Recognizing the technological that rapidly develop and so the importance of giving satisfaction to customers, then we keep doing continuous quality improvement tirelessly and no time boundaries. Both in terms of equipment technology, materials, management system also in terms of human resources.
We believe that human resources is one of the important assets of the company. Therefore, we continuously improve its capabilities and making it a harmony between technology with adequate resources.
For those of you who are ready to conquer challenges that lies a head, we are welcoming you to join us!

Production Manager, Code: PM (Base In Tangerang)

Responsibilities:
Coordinating, directing and overseeing the coordination of production activities that take place between departments.
Control offset & Finishing department activity.
Doing PDCA & Improvement.

Job Requirement:
Male
Age min. 35-40 years old
Min. Bachelor Degree in Engineering
Min. 5 years experience in same field
Pshyically and mentally healthy
Good Leadership
Good analytical thinking and understand the production management system

Please send your application letter with photograph, comprehensive resume and quote the position code as a subject including telephone number and email to:
recruitment@msep.co.id
--------------------------
URGENTLY REQUIRED

With almost 35 years of experience, we are a global leader in acrylic-sheet manufacturing, exporting to 5 continents, 30 countries and more than 100 destinations. We welcome good-quality people to join Astari Team in expanding the markets & production in our next 5 year plan.
We are looking for personnels for the following positions:

Accounting Staff ( Tangerang Plant )
Male, max. 28 years old.
Bachelor degree from Accounting / Computer Accountancy.
Able to work independently as well in team work.
Good analytical thinking, accurate, straight, systematic & detailed oriented person.
Min. 1 year experience as accounting for manufacturing industry.
Willing to be placed in Bitung, Tangerang.
Full-Time position(s) available.
Fresh graduates / Entry level applicants are encouraged to apply.

If you are interested in the challenge and opportunity above, please send your application and Curriculum Vitae with a recent photograph & contact number to :
hrd@id.astariglobal.com
or send the file to our Head Office:
Menara Topas 10th Floor
Jln. M.H. Thamrin Kav. 9
Jakarta 10350

Terima kasih telah berkunjung ke web kami dan anda baru saja membaca artikel kami yang berjudul Lowongan Kerja Terbaru Banten Februari 2014 . Semoga anda berkenan dengan informasi yang kami sampaikan diatas tadi atau jika kurang anda juga dapat untuk informasi yang lainnya dari kami yang berjudul Lowongan Kerja Terbaru PT Bank Bukopin Februari 2014

Tidak ada komentar:

Posting Komentar